wtorek, 30 czerwca 2015

Pamiętnik- zwiastun + momenty

Pamiętnik - zwiastun
Jeśli myślisz, że to kolejna bajeczka o miłostkach i przyjaźni i innych przesłodzonych nastoletnich rzeczach, to radzę Ci zamknąć stronę, na której to czytasz.
Pamiętnik to bardzo osobista sprawa i nie ładnie do niego zaglądać.
Serce młodej kobiety to wrażliwa rzecz podatna na zranienie, a mężczyźni, którzy bawią się nimi to nic nie warte świnie. Jest to proste i moim zdaniem całkiem zrozumiałe.
W DerDreams jest stary, duży dom. Wysoki, ciemny i mroczny. Dzieją się w nim dziwne rzeczy, a mieszkańcy omijają go szerokim łukiem. Nagle pojawia się rodzina Mort i kupuje piękny dom. Nowi lokatorzy nie znają jego starej historii, ale wkrótce mają ją poznać.


Momenty

02.09.2014 wtorek
"Drogi pamiętniku! 

Dzisiaj po raz pierwszy byłam w szkole ( chociaż mam już 15 lat!). Byłam zestresowana, ale szczęśliwa. Pewnie to dziwne, że jestem tak stara, a nie chodziłam do szkoły, prawda? Jednak od zawsze boję się ludzi dlatego też rodzice zdecydowali się na nauczanie domowe. Miałam dobrego nauczyciela i byłam pojętną uczennicą. Pierwsze zajęcia w szkole okazały się nudne, gdyż wszystko już wiedziałam, ponieważ przerabiałam to już. Kiedy na biologii pani opowiadała kompletne bzdury na temat bezkręgowców lub przekręcała ich nazwy- ja automatycznie jej przerywałam i poprawiałam błąd. W nagrodę za "przeszkadzanie" w lekcji poszłam do dyrektora. Opowiedziałam jej swoją wersję wydarzeń i także opowiedziałam mu co wiem o stworzeniach wodnych (moich ulubionych! Morskie życie jest takie piękne!). Pani dyrektor odesłała mnie kręcąc głową do pani sekretarki i przez cały dzień pisałam jakieś testy. Nie mam pojęcia dlaczego a jak powiedziałam o tym mamie to patrzyła na mnie zszokowana, a później zaśmiewała się do łez. Skoro płakała ze śmiechu to nic się nie stało, co nie? 
Nie mogę się doczekać jutra! "

"W domu dzieją się dziwne rzeczy.
Najgorzej jest u mnie w pokoju. Kiedy teraz w nim siedzę i spoglądam w lustro zawieszone na ścianie widzę swoją twarz, lecz  moje odbicie ma inny kolor oczu i włosów. "

Lady Awe...
ŚMIERĆ ZAMIERZA SIĘ O CIEBIE UPOMNIEĆ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz